Media społecznościowe to najdynamiczniej rozwijający się na świecie kanał komunikacji z klientami. Profil firmowy na Facebooku czy Instagramie to wizytówka firmy. Co zyskuje firma przez swoją obecność w mediach społecznościowych? Dotarcie do potencjalnych klientów oraz Budowanie świadomości marki - Możliwość precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej – poprzez kampanie reklamowe w social media, wszystkie te działania wpływają na wzrost zainteresowania użytkowników produktami lub usługami, a w efekcie zwiększenie sprzedaży.
Strony www
Strona firmowa to w dzisiejszych czasach prawdzie „must have” dla niemal każdego przedsiębiorstwa. Głównym celem strony tego typu jest prezentacja firmy i jej oferty.
logi firmowe i content Założenie i prowadzenie blogów firmowych. oraz dostarczanie wartościowych treści na strony internetowe, social mediów oraz materiałów reklamowych, artykułów sponsorowanych
Tworzenie bazy mailingowej , kreacja newsletterów, wysyłka do klientów
Analiza serwisu internetowego, optymalizacja witryny do potrzeb wyszukiwarek, dynamiczne reklamy w wyszukiwarce, remarketing,