Wybór gadżetów, które będą wizytówką Twojej firmy ma ogromne znaczenie. Dużo zależy od tego, w jakim celu chcesz je wyprodukować i do kogo mają być skierowane. Jedno jest pewne: inwestycja w gadżety opłaca się. Identyfikacja firmy jest istotna, a budowa wizerunku marki to inwestycja na przyszłość.
Postaw na praktyczne gadżety, które będą towarzyszyć Twoim klientom na co dzień. I tutaj ogromną rolę odgrywa Twój logotyp. Już na etapie zakładania firmy i projektowania logo warto postawić na minimalizm, tak aby logotyp był widoczny nawet na niewielkich powierzchniach. Nadal najbardziej praktyczne produkty reklamowe to te standardowe. Zainwestuj w długopisy, podkładki pod myszkę, ołówki czy teczki na dokumenty. To przedmioty, z których Twoi klienci korzystają na co dzień. Jeśli chcesz podarować swoim klientom coś wyjątkowego, warto zainwestować w droższe produkty, ale nadal praktyczne. Tutaj świetnie sprawdzą się powerbanki, parasole czy mini głośniki bezprzewodowe. Najważniejsze, aby oferowane gadżety były w spójnej kolorystyce i na co dzień przypominały klientom i innym odbiorcom o Twojej firmie. Nasza agencja chętnie Ci doradzi jaki gadżet wybrać dla Twojej firmy.